sexta-feira, 7 de outubro de 2016

Old Spreads from July and August!


Hello!

So I'm starting this new thing, writing the blog in english. Hope you guys like it and forgive my english, I'm counting on google translator to make me look less bad!

For new comers that don't know the blog I try to write every week about books and planner related things.  I'm 23 from Brazil, graduated in Publishing and am doing my Masters degree in English Studies in Literature.

The main subject is planners and the planner community, but eventually I will tell you about some cool book I read or other things. Now I will probably write about my life in Budapest, if you are interested. I have just moved here and am enjoying my life abroad!

But the post today is a re-cap of some previously spreads that I could not post during the months of july and august and really wanted to share how they turned out and the free printables that I used to decorate them!

Boa noite!

O post de hoje como vocês podem ver começou em inglês, eu decidi expandir o publico do blog agora que estou na Hungria e as pessoas daqui podem se interessar pelas lojas e coisas que estou achando por aqui, espero que vocês não se importem.

Mas vamos falar de decorações e coisas fofas, por que estou a semanas querendo mostrar pra vocês algumas das minhas decorações favoritas e os kits imprimíveis de graça em diversos sites que eu usei neles!


Circus - 04-10 / 07


I used the Love printable by Beayoutiful Planning and some stickers I bought at a local scrapbook store.

Usei o arquivo Love disponível no site Beayoutiful Planning  pra baixar de graça e uma cartela de adesivos comprada em uma loja de Scrapbook em Florianópolis, mas já vi ela pra vender em diversas papelarias.

Disney Princess - 11-17 / 07



I used the Shine printable from Beayoutiful Planning, a Disney Princess darice type book from Michaels and some other stickers from different local shops.

Usei o arquivo Shine disponível no site Beayoutiful Planning, um caderno de adesivos das princesas que comprei em uma loja nos EUA e três cartelas de adesivos das princesas comprados em diferentes papelarias.

Sailor Moon - 01-07 / 08 


This week I used some Pinterest pictures that you can find in this folder Sailor Moon. If you want a step by step on how to use them I have a blog post about it: Post translated.
 
Essa semana eu usei algumas imagens do Pinterest que você pode encontrar nessa pasta Sailor Moon. Se você quer ver como usar imagens do Pinterest pra decorar o seu planner é só ler esse post aqui do blog: Incorporando Pinterest no seu Planner + Criando seus adesivos!

Birthday Week - 08-14 / 08



This was my birthday week and I was saving one of Oh Hello stickers, that I hauld in this post, from the woops sale to use in this week and some other random stickers from local shops!

Essa foi a semana do meu aniversário e eu usei o mini kit da loja Oh Hello, eu tenho um post no blog de quando eu comprei eles: Oh Hello Stationary Shop Haul + Review. E algumas outras cartelas de adesivos que comprei na papelaria e alguns que vieram no livro Coisas bem legais para ser muito feliz da L&PM, recomendo.

Those were my favorites, keep an eye on the Facebook Page for updates I have a lot of hauls and posts programmed for the nexts weeks, and leave your questions and I want to know what your favorite spread was!!

Ok, esses foram os meus favoritos, admito que não consegui decorar todas as semanas nos ultimos meses no meu planner. Fiquem ligados na Página do Face que tenho vários posts programados nas próximas semanas, e me contem qual foi a decoração favorita de vocês nos comentários!

Kisses Carol

Nenhum comentário:

Postar um comentário